Het maken, verzetten of annuleren van een afspraak kan telefonisch of per mail minimaal 24 uur van tevoren anders wordt deze in rekening gebracht.
Het maken, verzetten of annuleren van een afspraak kan telefonisch of per mail minimaal 24 uur van tevoren anders wordt deze in rekening gebracht.
COVID-19
In verband met COVID-19 (coronavirus) en het door ProVoet in samenwerking met het RIVM opgestelde protocollen vindt er geen behandeling plaats bij onderstaande klachten:
* hoesten, keelpijn, niezen en/of verkoudheid
* benauwdheid of longontsteking
* er sprake is van koorts
* in contact bent geweest met iemand die COVID-19 heeft
* u bent getest op COVID-19 maar nog geen uitslag heeft
* u korter dan 3 weken geleden bent genezen van COVID-19
* eventuele huisgenoten of personen in uw directe omgeving deze klachten
hebben
* indien u getest bent op corona maar nog geen uitslag heeft
* indien u 3 weken of korter uit een land en/of regio komt met code "oranje" of
"rood"
* op het moment van behandeling geldende overheidsmaatregelen zijn mede
leidend
* hygiëneprotocol ProVoet/RIVM ligt ter inzage in de praktijk.